Bu Blogda Ara

17 Şubat 2017 Cuma

NATURE & BEAUTY ÜRÜN YORUMLARIM

Herkeslere merhabalar !

Bir süredir yazmıyordum. Artık vakti geldi. Biliyorsunuz 8 gün kadar yurtdışındaydım. Bol bol gezdim. Yakında sizlere bu gezimle ilgili de güzel bir yazı gelecek. Takipte kalın.

Sizlere bana hediye gelen Nature&Beauty markasına ait seti anlatmak istiyorum. Setin içerisinden bir adet kil maskesi bir adet tonik bir adet de nemlendirici krem çıkıyor. Bildiğiniz gibi kil maskeleri çok meşhur oldu son yıllarda. İçerisindeki mineraller sayesinde cildi beslediği için tercih ediliyor. Benim elimde de hiç kil maskesi olmadığından hemen kullandım ve böylece size de yorumlayabilme şansım oldu. Öncelikle bu tür ürünlerin etkisini görebilmek için daha uzun zaman gerekir. Bunu sadece yorumlama değil kullanım açısından da söylüyorum. Bir iki kez kullanıp yüzümde sivilce yaptı veya başka türlü sıkıntılar oluştu diyenler oluyor. Ancak yüzünüzün ürünlere alışması için bile zaman gerekiyor. Ayrıca gözenekler ya da sivilceler üzerinde etki eden ürünler bazen sivilcelenmeye yol açabiliyor. bunun nedeni de ürünün etki etmesinden ötürü alttaki yağ tabakasının kendini dışarı atması. Bu nedenle ben kullandığım cilt ürünlerine en azından bir aylık bir süre tanımayı tercih ediyorum.


Yanlış anlaşılmasın bu ürün bende sivilcelenme vs. yapmadı. Hatta ben baya sevdim. Bir kere içeriği doğal. İçerisinde bitkisel yağ ve mineraller var. En önemlisi de kil. Maskenin en güzel tarafı sürüp temizledikten sonra kesinlikle yüzünüzde gerginlik hissettirmemesi. Kil maskesinin haftada iki kez kullanılması yeterli ancak cilt yapınıza göre (veya benim gibi tembelseniz :)) bir kez de kullanabilirsiniz. Tonik ve nemlendirici için böyle bir sınırlama yok. Nemlendiricisi de tüm gün cildimdeymiş gibiydi gayet yoğun. Kısacası ben bu seti sevdim. Şu anda internet sitesinde  de indirim var denemek isteyenler sipariş verebilirler.


Setin çok fazla vaadi var. Sivilce, siyah noktadan tuttun da yara ve selülitlere kadar iyi geliyor. Siyah nokta görünümünü azaltıyor bu konuda gözlemleme şansım oldu. Sivilce sorunum yok ama gözeneklerim var bu konuda da biraz daha kullanıp size yorumlarımı yazarım. Benim asıl merak ettiğim nokta selülit ve yara, çatlak gibi durumlara olan etkisi. Henüz denemedim bunun için bir set daha almam gerekecek ama sizin için bunu da yaparım :)

Bir uyarı sakın benim ilk yaptığım gibi kil maskesini yumuşak veya değil, süngerle temizlemeyin. Çünkü kızarıyor. 15 dk. sonrasında suyla bolca yıkayarak temizleme yeterli. Böyle uyguladığınızda herhangi bir irritasyon olmayacaktır. Ürünle ilgili ayrıntılı bilgi için sitesine göz atabilirsiniz yine buradan sipariş verebilirsiniz.

Tabi ki gelen ürünü olumsuz yorumlamayacak diyenler olacaktır. Öncelikle firmadan bana böyle bir zorlama gelmedi. Hatta mümkünse iyice kullandıktan sonra yorumlayın dediler. Bu konuda da teşekkür ediyorum kendilerine. Ürüne güvendikleri için bu konuda rahatlar sanırım.

İnternet sitesi için buraya
İnstagram adresi için buraya tıklayabilirsiniz.

Herkese güzel günler dilerim 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder